שיטת הפילאטיס

שיטת הפילאטיס פותחה על ידי ג’וזף פילאטיס (1883-1967) ומבוססת על 6 עקרונות -נשימה, מרכז חזק, תנועתיות, ניגודיות, התארכות ויכולת הפרדה. מערכת האימונים משלבת גוף-נפש, משפרת מודעות גופנית, יציבה, גמישות, חיזוק, קואורדינציה, חיוניות ויעילות תנועתית. מעבר להקלה על מתחים פיזיים ורגשיים, תרגול פילאטיס יכול לעזור בהפגת כאבים כרוניים, העלאת רמת האנרגיה ופעילות יעילה של האברים הפנימיים. אחד היתרונות העיקריים הוא הגדלת נפח הריאות ומחזור הדם באמצעות נשימה עמוקה ובריאה. כוח וגמישות של שרירי הליבה ושרירי הגב, קואורדינציה שרירית ומנטלית – הם מרכיבי מפתח בתוכנית פילאטיס יעילה. יציבה, שיווי משקל, כוח הליבה משתפרים גם הם בזכות התרגול. התרגול עוזר לשמירה על צפיפות העצם ושיפורה, בריאות המפרקים ושמירה על עמוד שדרה בריא וגמיש. שיטת הפילאטיס מלמדת איזון ובקרה של הגוף, תכונה הגולשת לתחומי חיים נוספים.

בפילאטיס מכשירים קיימים מכשירים מיוחדים אשר הומצאו גם הם ע"י ג'וזף פילאטיס והכוללים מערכות קפיצים בעלי דרגות קושי שונות, המותאמות באופן אישי למתאמן ולתרגיל. הפעילות כוללת תנועות המשתפות את כל חלקי הגוף בתרגילים השונים, מותחות את הקפיצים ויוצרות התנגדות קפיצית. העבודה עם דרגות קושי שונות של הקפיצים מאפשרת שליטה על עומסים רצויים בזמן התרגול, טווח תנועה גדול הגורם להתארכותו וחיזוקו של השריר, חיזוק ובניית עצם, השגת שליטה מלאה בגוף ותמיכה באזורים חלשים אשר זקוקים לחיזוק ושיקום.

פילאטיס מכשירים יכול להתאים לכל אחד, בכל מצב ובכל גיל!

פילאטיס מכשירים

מכשירי הפילאטיס שתמצאו אצלנו בסטודיו

Cadillac
Tower
Reformer
Spine Corrector
High Chair

במתחם שלנו יש למעלה מ-60 שעות שבועיות! השיעורים מותאמים למתאמנים – בין אם זה אימון ניסיון, אימון שיקומי קבוצתי, או אימון מתקדם.

באימונים שלנו אנחנו משלבים תרגילי חיזוק, הרפיה ותרגול פונקציונאלי. מאחר ואנו מאמנים בקבוצות קטנות, היחס לכל מתאמן הינו אישי.

המאמנים שלנו עברו הכשרות שיקומיות מקיפות, וכמו כן אנו דואגים בסטודיו לסדנאות, על מנת לשמור את האיכות והחדשנות בסטודיוס.